POLITICA DE RETUR

  Pentru retur, este necesar sa intrati in contul dumneavoastra, sa alegeti comanda si apoi sa selectati produsele ce doriti sa le returnati. Dupa completarea datelor, noi o sa primim cererea, o vom verifica si apoi curierul va veni in 24h pentru ridicare coletului (curierul va printa awb-ul). (in sectiunea observatii treceti datele contului)

   Pentru a schimba produsele va rugam sa ne contactati la numarul de whatsapp (0747900887) nu mai este necesar sa completati formularul de retur* - taxa de schimb este 20 lei (costul curierului).

   Atunci cand retururile ajung la noi, le verificam pentru a fii siguri ca totul este in regulă, apoi o sa va contactam pentru a ne oferi datele pentru transferul bancar. 

   Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

   În termen de 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract, vă vom rambursa sumele utilizând aceeaşi metodă de plată pe care aţi utilizat-o dumneavoastră pentru tranzacţia iniţială, excepție făcând situațiile în care ați solicitat plată ramburs. În cazul plății ramburs vă vom returna sumele exclusiv prin ordin de plată în contul bancar indicat de dvs.

   Contravaloarea produsului/produselor va fi returnată către dvs. în maximum 5 zile de la primirea produsului și verificarea stării acestuia.

   Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile și etichetele intacte) într-un termen de maxim 15 de zile de la livrarea comenzii. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

   Rambursarea sumei achitate se poate face doar în cont bancar. Vă rugăm să ne transmiteți în mod corect contul bancar în care doriți să efectuăm returnarea banilor, împreună cu numele deținătorului contului respectiv.

   Toate cheltuielile legate de transport revin în sarcina clientului. Nu acceptăm colete expediate prin Poșta Română sau colete ramburs.


   *Ne rezervăm dreptul de a nu acceptă primirea coletelor retur fără notificare efectuate din cont sau o notificare scrisa/telefonica.